Gaslek in Koestraat door graafwerkzaamheden
In de Koestraat is dinsdagochtend een gaslek ontstaan tijdens graafwerkzaamheden. De brandweer en monteurs van Enexis kwamen snel in actie om het lek te dichten.
De melding werd rond 7.30 uur gedaan. De politie zette tijdelijk een deel van de straat af. Na ongeveer een half uur kon het sein veilig worden gegeven en werd de straat weer vrijgegeven.
De brandweer keerde daarna terug naar de kazerne. Monteurs van Enexis herstellen de beschadigde gasleiding.